Προετοιμασία για την έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής e-εγγραφές για το σχολικό έτος 2024-25

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές-ανανεώσεις εγγραφών-μετεγγραφές των μαθητών/τριών στα Δημόσια Λύκεια, Α΄, Β΄, Γ΄ τάξη ημερησίου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη εσπερινού, (ΓΕ.Λ.1/ΕΠΑ.Λ./Π.ΕΠΑ.Λ.) για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές (https://e-eggrafes.minedu.gov.gr ).

Προκειμένου να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα, σας επισημαίνουμε τα ακόλουθα:

  • Η είσοδος στην εφαρμογή e-εγγραφές θα πραγματοποιηθεί με κωδικούς ΓΓΠΣΨΔ (TaxisNet). Ο κηδεμόνας που θα υποβάλει ηλεκτρονικά την αίτηση με κωδικούς ΓΓΠΣΨΔ (TaxisNet) θα πρέπει να είναι αυτός/ή που έχει δηλωθεί ως «Κηδεμόνας E-eggrafes» στο σχολείο όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια. Για να γίνει αυτό, και, προκειμένου να επικαιροποιηθούν τα στοιχεία σας, θα πρέπει: α. ο γονέας/κηδεμόνας που θα υποβάλει την ηλεκτρονική αίτηση, δηλαδή ο «Κηδεμόνας E-eggrafes», να συμπληρώσει τη σχετική Υπεύθυνη Δήλωση και β. ο έτερος κηδεμόνας να συμπληρώσει την Υπεύθυνη Δήλωση που τον αφορά και να τις αποστείλουν/καταθέσουν στο σχολείο. Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στη συμπλήρωση των στοιχείων της Υπεύθυνης Δήλωσης από τον γονέα/κηδεμόνα που θα υποβάλει την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής, καθώς θα πρέπει να συμπληρώσει ακριβώς τα στοιχεία του όπως εμφανίζονται στο taxisnet.
  • Η διεύθυνση μόνιμης κατοικίας, βάσει της οποίας θα εγγραφεί-κατανεμηθεί ο/η μαθητής/τρια, είναι αυτή η οποία θα συμπληρώσετε στις υπεύθυνες δηλώσεις (θα πρέπει να ταυτίζεται και στις δύο Υ.Δ.). Αν η διεύθυνση είναι διαφορετική από αυτή που έχετε ήδη δηλώσει στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool, δηλαδή δεν κατοικείτε πλέον στην ίδια διεύθυνση, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε έγκαιρα με τη σχολική μονάδα όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια και να προσκομίσετε τα σχετικά δικαιολογητικά που θα σας ζητήσουν, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η αλλαγή.
  • Κατά την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης, μόλις ενεργοποιηθεί η εφαρμογή, θα σας χρειαστούν εκτός των κωδικών ΓΓΠΣΨΔ (TaxisNet):
  • α) Η ακριβής ημερομηνία γέννησης του/της μαθητή/τριας, η οποία είναι αυτή που έχει ήδη δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool. Αν υπάρχει θέμα διόρθωσης, παρακαλείστε να την πραγματοποιήσετε άμεσα στο σχολείο όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια, μετά από επικοινωνία με τη σχολική μονάδα που θα σας ενημερώσει για τις απαραίτητες διαδικασίες.
  • β) Ο Αριθμός Μητρώου μαθητή/τριας, ο οποίος αναγράφεται σε έγγραφα από το σχολείο, όπως η βαθμολογία της τρέχουσας σχολικής χρονιάς. Σε περίπτωση που δεν έχετε κάποιο τέτοιο έγγραφο στη διάθεσή σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το σχολείο για να σας δώσουν τον αριθμό.

Επισημαίνεται ότι η εφαρμογή e-εγγραφές δεν διατηρεί αρχείο αιτήσεων προηγούμενων ετών. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, όλα τα στοιχεία που έχουν καταχωριστεί διαγράφονται.

Για την έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής e-εγγραφές θα ενημερωθείτε:
α. μέσω email από τη σχολική μονάδα που φοιτά κατά το τρέχον έτος ο/η μαθητής/τρια,
β. μέσω σχετικού Δελτίου Τύπου του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. και
γ. από την πρώτη σελίδα της εφαρμογής https://e-eggrafes.minedu.gov.gr. Για τις λεπτομέρειες της διαδικασίας θα είναι διαθέσιμη στην εφαρμογή η σχετική εγκύκλιος, καθώς και οδηγοί χρήσης.

Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να απευθύνεστε στις σχολικές μονάδες για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

Παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειές σας προκειμένου να πραγματοποιηθούν απρόσκοπτα οι
εγγραφές των μαθητών/τριών για το σχολικό έτος 2024-2025.

Ενημέρωση σχετικά με τις απουσίες μαθητών/τριών λόγω των εποχικών ιογενών αναπνευστικών λοιμώξεων

Σας ενημερώνουμε ότι, σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 24 της αρ. 79942/ΓΔ4/21-5-2019 ΥΑ (Β΄2005), με απόφαση του οικείου Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών, καταχωρίζονται αλλά δεν
προσμετρώνται οι απουσίες από τα μαθήματα μαθητών/τριών έως πέντε (5) εργάσιμων ημερών, που οφείλονται στην έξαρση των εποχικών ιογενών λοιμώξεων του αναπνευστικού, από 1ης Νοεμβρίου 2023 έως και 31 Μαρτίου 2024.
Η απόφαση αυτή εκδίδεται κατόπιν αιτήσεως και με την προσκόμιση από τους/τις ενδιαφερόμενους/ες πρόσφατης βεβαίωσης δημόσιου ή ιδιωτικού νοσηλευτικού ιδρύματος ή ιδιώτη γιατρού, που να πιστοποιεί το είδος και τη διάρκεια της ασθένειας. Οι απουσίες αυτές είναι πέραν του προβλεπόμενου από τις γενικότερες ή ειδικότερες διατάξεις αριθμού απουσιών

Ενημέρωση σχετικά με τις απουσίες μαθητών/τριών λόγω COVID-19, για το σχολικό έτος 2023-2024

Mε απόφαση του οικείου Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών των σχολικών μονάδων, καταχωρίζονται αλλά δεν προσμετρώνται οι απουσίες από τα μαθήματα μαθητών/τριών έως πέντε (5) εργάσιμων ημερών, που οφείλονται στη νόσηση από κορωνοϊό COVID-19, για το σχολικό έτος 2023-24. Η απόφαση αυτή εκδίδεται κατόπιν αιτήσεως των γονέων/κηδεμόνων των μαθητών/τριών ή των ιδίων αν είναι ενήλικοι/ες, μαζί με την οποία προσκομίζεται σχετική υπεύθυνη δήλωση

Ψυχολόγος στο Σχολείο

Αγαπητοί μαθητές, γονείς και κηδεμόνες

Σας ενημερώνουμε ότι στο σχολείο μας από τις 23/11/2023 και κάθε Πέμπτη θα βρίσκεται η ψυχολόγος κ. Μάρα Φωτιάδου για να παρέχει υποστήριξη σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς προς το συμφέρον της σχολικής κοινότητας. 

Οι ενδιαφερόμενοι/ενδιαφερόμενες μπορούν να επικοινωνούν με την Διεύθυνση ώστε να εκδηλώνουν ενδιαφέρον για συνάντηση ή απευθείας με την ψυχολόγο κάθε Πέμπτη. 

Αποτελέσματα Εισαγωγής σε ΑΕΙ Πανελληνίων εξετάσεων 2023

Πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους επιτυχόντες από την Διεύθυνση και το Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου. Καλές σπουδές και πάντα επιτυχίες

Επιτυχόντες με εξετάσεις

Επιτυχόντες με το 10%

Οδηγίες για τις εγγραφές μαθητών για το σχολικό έτος 2023 – 2024

Μετά την λήξη της προθεσμίας εγγραφών και την οριστική τοποθέτηση των μαθητών στο σχολείο στις 14/7/2023 (στην αίτηση πλέον εμφανίζεται ότι ο μαθητής έχει τοποθετηθεί στο 3ο ΓΕΛ Νέας Φιλαδέλφειας) οι γονείς/κηδεμόνες, παρακαλούνται να προσέλθουν στο σχολείο από 1 έως 11 Σεπτεμβρίου 2023 ή εναλλακτικά να αποστείλουν στο σχολείο με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

  • Για τους μαθητές που θα εγγραφούν στην Α’ Τάξη
    • Την οριστικοποιημένη αίτηση εγγραφής του μαθητή στο σχολείο (αυτή που βγάνει μετά τις 14/7 αναφέρει ως σχολείο τοποθέτησης το 3ο ΓΕΛ)
    • Αντίγραφο Ταυτότητας Μαθητή
    • Λογαριασμό που θα φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή
    • Υπεύθυνη δήλωση με γνήσιο υπογραφής ή μέσω του e-gov.gr. Στη δήλωση θα πρέπει να υπάρχει email και κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας με τον κηδεμόνα. Στην υπεύθυνη δήλωση να συμπληρωθεί το ακόλουθο κείμενο:
Σύμφωνα με την παράγραφο Ε του άρθρου 9 περί Δικαιολογητικών Εγγραφής της με αριθμ. 79942/ΓΔ4/21-05-2019 (Β΄2005) Υ.Α., όπως τροποποιήθηκε με τΙς με αρ.πρωτ. 73111/ΓΔ4/12-06-2020 (Β΄ 2397/2020), 72367/ΓΔ4/17-06-2021 (Β’ 2675/2021), 77231/ΓΔ4/23/6/2022 (Β’ 3323/2022) και 68027/ΓΔ4/16/6/2023 (Β’ 4037/2023) Υ.Α., με ατομική μου ευθύνη και γνωρίζοντας τις κυρώσεις* που προβλέπονται από τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 22 του ν. 1599/1986 (Α΄75), δηλώνω ότι:
α. σύμφωνα με το άρθρο 13 της ανωτέρω Υ.Α. είμαι ο/η νόμιμος/η κηδεμόνας του/της μαθητή/τριας………………………………………………………………………………………………………………………………….
β. αποδέχομαι την ηλεκτρονική ενημέρωση για ζητήματα της πορείας φοίτησης του/της μαθητή/τριας. Η ηλεκτρονική διεύθυνση για την παραλαβή των ηλεκτρονικών μηνυμάτων είναι η …………………………………………………………………………………………………………………. Ο αριθμός του τηλεφώνου, στον οποίο θα αποστέλλονται τα σύντομα μηνύματα (SMS), είναι ο ……………………………………………………………………………………………………………………
γ. ο/η εγγραφόμενος/η μαθητής/τρια δεν φοιτά σε άλλο Γενικό Λύκειο ή Επαγγελματικό Λύκειο ή σχολείο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης οποιουδήποτε Υπουργείου ή σε σχολή της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευση ή στο μεταλυκειακό έτος-τάξη μαθητείας των ΕΠΑ.Λ. σε Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) ή αντίστοιχων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων του εξωτερικού, σύμφωνα με την παράγραφο ΙΕ του άρθρου 9 περί Διπλής Φοίτησης.
δ. ο/η εγγραφόμενος/η μαθητής/τρια δεν είναι κάτοχος Απολυτηρίου ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ.
ε. Αποδέχομαι τον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας της Σχολικής Μονάδας όπως είναι αναρτημένος στην ιστοσελίδα του σχολείου.
στ. Αποδέχομαι/Δεν Αποδέχομαι την φωτογράφηση – βιντεοσκόπηση και ανάρτηση ψηφιακού υλικού του/της μαθητή/τριας από συμμετοχή σε εκπαιδευτικές δράσεις/δραστηριότητες του σχολείου
  • Υπεύθυνη δήλωση του άλλου κηδεμόνα του μαθητή πως αποδέχεται την αίτηση εγγραφής με γνήσιο υπογραφής η μέσω του e-gov.gr
Εγκρίνω το περιεχόμενο της αίτησης και το αποτέλεσμα εγγραφής του/της μαθητή/μαθήτριας ……………………………………………………………………………………… στην  ………… τάξη που έχει υποβληθεί από τον/την ……………………………………………………………………………………………………
 
Επιθυμώ/Δεν επιθυμώ να ενημερώνομαι για την πορεία φοίτησης του μαθητή/μαθήτριας στα στοιχεία επικοινωνίας:
 
Κινητό Τηλέφωνο:………………………………………………………
 
Email:…………………………………………………………………
  • Για τους μαθητές που θα ανανεώσουν την εγγραφή τους στην Β’ ή την Γ’ Τάξη
    • Την οριστικοποιημένη αίτηση εγγραφής του μαθητή στο σχολείο (αυτή που βγάνει μετά τις 14/7 αναφέρει ως σχολείο τοποθέτησης το 3ο ΓΕΛ)
    • Υπεύθυνη δήλωση μέσω του e-gov.gr. Στη δήλωση θα πρέπει να υπάρχει email και κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας με τον κηδεμόνα. Στην υπεύθυνη δήλωση θα πρέπει να συμπληρωθεί το ακόλουθο κείμενο
Σύμφωνα με την παράγραφο Ε του άρθρου 9 περί Δικαιολογητικών Εγγραφής της με αριθμ. 79942/ΓΔ4/21-05-2019 (Β΄2005) Υ.Α., όπως τροποποιήθηκε με τΙς με αρ.πρωτ. 73111/ΓΔ4/12-06-2020 (Β΄ 2397/2020), 72367/ΓΔ4/17-06-2021 (Β’ 2675/2021), 77231/ΓΔ4/23/6/2022 (Β’ 3323/2022) και 68027/ΓΔ4/16/6/2023 (Β’ 4037/2023) Υ.Α., με ατομική μου ευθύνη και γνωρίζοντας τις κυρώσεις* που προβλέπονται από τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 22 του ν. 1599/1986 (Α΄75), δηλώνω ότι:
α. σύμφωνα με το άρθρο 13 της ανωτέρω Υ.Α. είμαι ο/η νόμιμος/η κηδεμόνας του/της μαθητή/τριας………………………………………………………………………………………………………………………………….
β. αποδέχομαι την ηλεκτρονική ενημέρωση για ζητήματα της πορείας φοίτησης του/της μαθητή/τριας. Η ηλεκτρονική διεύθυνση για την παραλαβή των ηλεκτρονικών μηνυμάτων είναι η …………………………………………………………………………………………………………………. Ο αριθμός του τηλεφώνου, στον οποίο θα αποστέλλονται τα σύντομα μηνύματα (SMS), είναι ο ……………………………………………………………………………………………………………………
γ. ο/η εγγραφόμενος/η μαθητής/τρια δεν φοιτά σε άλλο Γενικό Λύκειο ή Επαγγελματικό Λύκειο ή σχολείο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης οποιουδήποτε Υπουργείου ή σε σχολή της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευση ή στο μεταλυκειακό έτος-τάξη μαθητείας των ΕΠΑ.Λ. σε Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) ή αντίστοιχων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων του εξωτερικού, σύμφωνα με την παράγραφο ΙΕ του άρθρου 9 περί Διπλής Φοίτησης.
δ. ο/η εγγραφόμενος/η μαθητής/τρια δεν είναι κάτοχος Απολυτηρίου ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ.
ε. Αποδέχομαι τον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας της Σχολικής Μονάδας όπως είναι αναρτημένος στην ιστοσελίδα του σχολείου.
στ. Αποδέχομαι/Δεν Αποδέχομαι την φωτογράφηση – βιντεοσκόπηση και ανάρτηση ψηφιακού υλικού του/της μαθητή/τριας από συμμετοχή σε εκπαιδευτικές δράσεις/δραστηριότητες του σχολείου
  • Ταυτότητα και Λογαριασμό μόνο αν έχουν αλλάξει από την προηγούμενη εγγραφή
  • Υπεύθυνη Δήλωση του έτερου κηδεμόνα με το ακόλουθο κείμενο
Εγκρίνω το περιεχόμενο της αίτησης και το αποτέλεσμα εγγραφής του/της μαθητή/μαθήτριας ……………………………………………………………………………………… στην  ………… τάξη που έχει υποβληθεί από τον/την ……………………………………………………………………………………………………
 
Επιθυμώ/Δεν επιθυμώ να ενημερώνομαι για την πορεία φοίτησης του μαθητή/μαθήτριας στα στοιχεία επικοινωνίας:
 
Κινητό Τηλέφωνο:………………………………………………………
 
Email:…………………………………………………………………

Επισημαίνεται πως η διαδικασία της υποβολής της υπεύθυνης δήλωσης ηλεκτρονικά είναι υποχρεωτική ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΕΚΤΕΣ υπεύθυνες δηλώσεις που θα είναι σκαναρισμένες ή συμπληρωμένες σε αρχείο

Υπόδειγμα Ατομικού Δελτίου Υγείας για τους μαθητές που θα φοιτήσουν στην Α Τάξη