Αγιασμός για την Νέα Σχολική Χρονιά

Ο Αγιασμός της Νέας Σχολικής Χρονιάς 2021 – 2022 θα γίνει την  Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2020 και ώρα 08:30 π.μ.

Τα βιβλία θα διανεμηθούν μετά τον αγιασμό.

Παρακαλούνται οι γονείς/κηδεμόνες που δεν έχουν προσκομίσει είτε αυτοπροσώπως είτε ηλεκτρονικά τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την ολοκλήρωση της εγγραφής των μαθητών στο σχολείο να το κάνουν μέχρι την Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου, για να είναι δυνατός ο προγραμματισμός της διανομής των βιβλίων.

Οι μαθητές θα πρέπει να έχουν μαζί τους είτε πιστοποιητικό εμβολιασμού είτε πιστοποιητικό νόσησης μέχρι 6 μηνών, είτε υπεύθυνη δήλωση αρνητικού self-test που θα έχει γίνει το Σάββατο ή την Κυριακή

Υποβολή μηχανογραφικού δελτίου (Μ.Δ.) για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και παράλληλου μηχανογραφικού δελτίου (Π.Μ.Δ.) για εισαγωγή στα ΔΙΕΚ, έτους 2021

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι οι διαδικασίες για την υποβολή των Μηχανογραφικών Δελτίων (Μ.Δ. και Π.Μ.Δ) έτους 2021 ξεκινούν από τη Δευτέρα 19 Ιουλίου 2021 και λήγουν την Τετάρτη 28 Ιουλίου 2021.

Οι υποψήφιοι θα μπορούν από σήμερα Δευτέρα 19 Ιουλίου 2021 να επισκέπτονται, χρησιμοποιώντας τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας τους (password), την ηλεκτρονική διεύθυνση https://michanografiko.it.minedu.gov.gr/ και να επιλέγουν το Μηχανογραφικό Δελτίο (Μ.Δ) για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ή/ και το Παράλληλο Μηχανογραφικό Δελτίο (Π.Μ.Δ) για εισαγωγή στα Δημόσια ΙΕΚ.

Όσον αφορά το Μηχανογραφικό Δελτίο (Μ.Δ) για εισαγωγή στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, οι υποψήφιοι μπορούν να συμπληρώνουν κάποιες προσωρινές προτιμήσεις (ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ) και στη συνέχεια να κλειδώσουν το τελικό τους Μηχανογραφικό (επιλέγοντας ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ) το αργότερο έως και την Τετάρτη 28 Ιουλίου 2021 και ώρα 24:00. Κατά τη συμπλήρωση του Μηχανογραφικού, οι υποψήφιοι θα βλέπουν και θα μπορούν να επιλέξουν τα τμήματα εκείνα για τα οποία ο μέσος όρος των βαθμολογικών επιδόσεων του είναι ίσος ή μεγαλύτερος από την ΕΒΕ κάθε τμήματος, συνυπολογιζόμενης όπου απαιτείται και της ΕΒΕ του ειδικού μαθήματος ή των πρακτικών δοκιμασιών.

Μετά την οριστικοποίηση του Μ.Δ για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση οποιαδήποτε τροποποίηση από τους υποψηφίους είναι δυνατή, εντός της προκαθορισμένης ημερομηνίας υποβολής του Μ.Δ και μόνο με τη μεσολάβηση της σχολικής μονάδας.

Για οποιαδήποτε πληροφορία, υποστήριξη, ακόμα και χρήση υπολογιστή που τυχόν δεν διαθέτουν, οι υποψήφιοι θα μπορούν να απευθύνονται στα Λύκειά τους, τα οποία θα είναι ανοιχτά την Τετάρτη 21 Ιουλίου 2021 και την Τετάρτη 28 Ιουλίου 2021.

Δελτίου Τύπου ΥΠΑΙΘ

Οδηγίες για τις εγγραφές μαθητών για το σχολικό έτος 2021 – 2022

Μετά την λήξη της προθεσμίας εγγραφών (2/7/2021) και την οριστική τοποθέτηση των μαθητών στο σχολείο στις 12/7/2021 (στην αίτηση πλέον εμφανίζεται ότι ο μαθητής έχει τοποθετηθεί στο 3ο ΓΕΛ Νέας Φιλαδέλφειας) οι γονείς/κηδεμόνες, παρακαλούνται να προσέλθουν στο σχολείο στις 21 και 28 Ιουλίου ή από 1 έως 10 Σεπτεμβρίου ή εναλλακτικά να αποστείλουν στο σχολείο με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

  • Για τους μαθητές που θα εγγραφούν στην Α’ Τάξη
    • Την οριστικοποιημένη αίτηση εγγραφής του μαθητή στο σχολείο (αυτή που βγάνει μετά τις 12/7 αναφέρει ως σχολείο τοποθέτησης το 3ο ΓΕΛ)
    • Αντίγραφο Ταυτότητας Μαθητή
    • Λογαριασμό που θα φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή
    • Υπεύθυνη δήλωση του άλλου κηδεμόνα του μαθητή πως αποδέχεται την αίτηση εγγραφής με γνήσιο υπογραφής η μέσω του e-gov.gr
    • Υπεύθυνη δήλωση μέσω του e-gov.gr. Στη δήλωση θα πρέπει να υπάρχει email και κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας με τον κηδεμόνα. Στην υπεύθυνη δήλωση να συμπληρωθεί το ακόλουθο κείμενο:
Σύμφωνα με την παράγραφο Ε του άρθρου 9 περί Δικαιολογητικών Εγγραφής της με αριθμ. 79942/ΓΔ4/21-05-2019 (Β΄2005) Υ.Α., όπως τροποποιήθηκε με τις με αρ.πρωτ. 73111/ΓΔ4/12-06-2020 (Β΄ 2397/2020) και 72367/ΓΔ4/17-06-2021 (Β’ 2675/2021) Υ.Α., με ατομική μου ευθύνη και γνωρίζοντας τις κυρώσεις* που προβλέπονται από τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 22 του ν. 1599/1986 (Α΄75), δηλώνω ότι:
α. σύμφωνα με το άρθρο 13 της ανωτέρω Υ.Α. είμαι ο/η νόμιμος/η κηδεμόνας του/της μαθητή/τριας.
β. αποδέχομαι την ηλεκτρονική ενημέρωση για ζητήματα της πορείας φοίτησης του/της μαθητή/τριας. Η ηλεκτρονική διεύθυνση για την παραλαβή των ηλεκτρονικών μηνυμάτων είναι η …………………………………………………………………………………………………………….
Ο αριθμός του τηλεφώνου, στον οποίο θα αποστέλλονται τα σύντομα μηνύματα (SMS), είναι ο ……………………………………………………………………………………………………………………
γ. ο/η εγγραφόμενος/η μαθητής/τρια δεν φοιτά σε άλλο Γενικό Λύκειο ή Επαγγελματικό Λύκειο ή σχολείο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης οποιουδήποτε Υπουργείου ή σε σχολή της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευση ή στο μεταλυκειακό έτος-τάξη μαθητείας των ΕΠΑ.Λ. σε Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) ή αντίστοιχων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων του εξωτερικού, σύμφωνα με την παράγραφο ΙΕ του άρθρου 9 περί Διπλής Φοίτησης.
δ. ο/η εγγραφόμενος/η μαθητής/τρια δεν είναι κάτοχος Απολυτηρίου Λυκείου.
ε. Αποδέχομαι/Δεν Αποδέχομαι την φωτογράφηση – βιντεοσκόπηση και ανάρτηση ψηφιακού υλικού του/της μαθητή/τριας από συμμετοχή σε εκπαιδευτικές δράσεις/δραστηριότητες του σχολείου
  • Υπεύθυνη Δήλωση του έτερου κηδεμόνα με το ακόλουθο κείμενο
Εγκρίνω το περιεχόμενο της αίτησης εγγραφής του/της μαθητή/μαθήτριας ………………………
……………………………………………………………… στην  ………… τάξη που έχει υποβληθεί από τον/την ……………
………………………………………………………………………………………
  • Για τους μαθητές που θα ανανεώσουν την εγγραφή τους στην Β’ ή την Γ’ Τάξη
    • Την οριστικοποιημένη αίτηση εγγραφής του μαθητή στο σχολείο (αυτή που βγάνει μετά τις 12/7 αναφέρει ως σχολείο τοποθέτησης το 3ο ΓΕΛ)
    • Υπεύθυνη δήλωση μέσω του e-gov.gr. Στη δήλωση θα πρέπει να υπάρχει email και κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας με τον κηδεμόνα. Στην υπεύθυνη δήλωση θα πρέπει να συμπληρωθεί το ακόλουθο κείμενο
Σύμφωνα με την παράγραφο Ε του άρθρου 9 περί Δικαιολογητικών Εγγραφής της με αριθμ. 79942/ΓΔ4/21-05-2019 (Β΄2005) Υ.Α., όπως τροποποιήθηκε με τις με αρ.πρωτ. 73111/ΓΔ4/12-06-2020 (Β΄ 2397/2020) και 72367/ΓΔ4/17-06-2021 (Β’ 2675/2021) Υ.Α., με ατομική μου ευθύνη και γνωρίζοντας τις κυρώσεις* που προβλέπονται από τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 22 του ν. 1599/1986 (Α΄75), δηλώνω ότι:
α. σύμφωνα με το άρθρο 13 της ανωτέρω Υ.Α. είμαι ο/η νόμιμος/η κηδεμόνας του/της μαθητή/τριας.
β. αποδέχομαι την ηλεκτρονική ενημέρωση για ζητήματα της πορείας φοίτησης του/της μαθητή/τριας. Η ηλεκτρονική διεύθυνση για την παραλαβή των ηλεκτρονικών μηνυμάτων είναι η …………………………………………………………………………………………………………….
Ο αριθμός του τηλεφώνου, στον οποίο θα αποστέλλονται τα σύντομα μηνύματα (SMS), είναι ο ……………………………………………………………………………………………………………………
γ. ο/η εγγραφόμενος/η μαθητής/τρια δεν φοιτά σε άλλο Γενικό Λύκειο ή Επαγγελματικό Λύκειο ή σχολείο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης οποιουδήποτε Υπουργείου ή σε σχολή της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευση ή στο μεταλυκειακό έτος-τάξη μαθητείας των ΕΠΑ.Λ. σε Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) ή αντίστοιχων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων του εξωτερικού, σύμφωνα με την παράγραφο ΙΕ του άρθρου 9 περί Διπλής Φοίτησης.
δ. ο/η εγγραφόμενος/η μαθητής/τρια δεν είναι κάτοχος Απολυτηρίου Λυκείου.
ε. Αποδέχομαι/Δεν Αποδέχομαι την φωτογράφηση – βιντεοσκόπηση και ανάρτηση ψηφιακού υλικού του/της μαθητή/τριας από συμμετοχή σε εκπαιδευτικές δράσεις/δραστηριότητες του σχολείου
  • Ταυτότητα και Λογαριασμό μόνο αν έχουν αλλάξει από την προηγούμενη εγγραφή
  • Υπεύθυνη Δήλωση του έτερου κηδεμόνα με το ακόλουθο κείμενο
Εγκρίνω το περιεχόμενο της αίτησης εγγραφής του/της μαθητή/μαθήτριας ………………………
……………………………………………………………… στην  ………… τάξη που έχει υποβληθεί από τον/την ……………
………………………………………………………………………………………

Επισημαίνεται πως η διαδικασία της υποβολής της υπεύθυνης δήλωσης ηλεκτρονικά είναι υποχρεωτική ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΕΚΤΕΣ υπεύθυνες δηλώσεις που θα είναι σκαναρισμένες ή συμπληρωμένες σε αρχείο

Υπόδειγμα Ατομικού Δελτίου Υγείας για τους μαθητές που θα φοιτήσουν στην Α Τάξη

Ανανέωση Εγγραφών μαθητών Α και Β’ Τάξης για το Σχολικό Έτος 2021 – 2022

Από τις 18 Ιουνίου 2021 και ώρα 10:00 έως και τις 2 Ιουλίου 2021 και ώρα 23:59, όσοι/ες επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. -ΕΠΑ.Λ. και Π.ΕΠΑ.Λ., θα μπορούν να υποβάλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση» για το σχολικό έτος 2021-2022.

Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://e-eggrafes.minedu.gov.gr

ή μέσω της διαδικτυακής πύλης

https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/eggraphe-ananeose-eggraphes-se-geniko-kai-epaggelmatiko-lukeio

συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

Υπενθυμίζεται πως η ανανέωση ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ για όλους τους μαθητές που βρίσκονται στην Α και Β Τάξη του σχολείου. Σε αντίθετη περίπτωση δεν θα θεωρούνται πως έχουν εγγραφεί στην επόμενη σχολική χρονιά

Διαδικασία Δικαιολόγησης Απουσιών και Ένταξη στην Εξ’ Αποστάσεως Εκπαίδευση μαθητών που συγκατοικούν με άτομα που πάσχουν από σοβαρά υποκείμενα νοσήματα

Προκειμένου να δικαιολογηθούν οι απουσίες 1ου και 2ου Τετραμήνου των μαθητών που συγκατοικούν με άτομα που πάσχουν από σοβαρά υποκείμενα νοσήματα, και για να ενταχθούν σε τμήματα Εξ’ Αποστάσεως Εκπαίδευσης οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών πρέπει να αποστείλουν ή να προσκομίσουν στο σχολείο μέχρι την Τετάρτη 12/5/2021  τα:

  •  Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση Δικαιολόγησης Απουσιών
  • Σφραγισμένο φάκελο με το σύνολο των δικαιολογητικών που έχουν εκδοθεί από δημόσιες δομές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας υγείας που αποδεικνύουν ότι συγκατοικούν με άτομο που πάσχει από σοβαρό ή σοβαρά υποκείμενα νοσήματα.
  • Υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986, δια της οποίας δηλώνουν ότι επιθυμούν η Επιτροπή του άρθρου 1 να προβεί στην επεξεργασία των φακέλων τους για τους σκοπούς που αναφέρονται στην περίπτωση α του άρθρου 1. Η δήλωση θα περιέχεται στον σφραγισμένο φάκελο

Περισσότερες λεπτομέρειες και πληροφορίες για τα νοσήματα που περιλαμβάνονται στο αρχείο

Διευκρινήσεις για την διαδικασία

ΦΕΚ

 
 

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ EΠΑΝΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες, αγαπητοί μαθητές

Την ερχόμενη Δευτέρα 12/4/2021 το σχολείο επιστρέφει στην δια ζώσης διδασκαλία. Για να έχουμε ομαλή επιστροφή παρακαλούμε, πριν έρθουν οι μαθητές τη Δευτέρα στο σχολείο:

  1. Να έχετε προμηθευτεί από φαρμακείο το self-test
  2. Να γίνει το test στον μαθητή, κατά προτίμηση την Κυριακή μεσημέρι ή απόγευμα, σύμφωνα με τις οδηγίες που υπάρχουν στην ιστοσελίδα Οδηγίες προς τους Πολίτες (self-testing.gov.gr), ώστε σε περίπτωση θετικού ή μη έγκυρου αποτελέσματος να προλάβετε να προβείτε σε rapid test.
  3. Αν το test είναι αρνητικό, τότε μπορείτε να τυπώσετε την Σχολική Κάρτα του μαθητή και να έρθει στο σχολείο. Αν είναι θετικό ή μη έγκυρο θα πρέπει να γίνει rapid test.
  4. Αν δεν έχετε εκτυπωτή, μπορείτε να αποθηκεύσετε τη Σχολική Κάρτα ηλεκτρονικά στο κινητό του μαθητή και παράλληλα να συμπληρώσετε χειρόγραφα και να υπογράψετε μία απλή σελίδα, όπου θα αναφέρετε ακριβώς ό,τι γράφει η Σχολική Κάρτα.
  5. Τη Σχολική Κάρτα (τυπωμένη ή χειρόγραφη) θα την επιδείξει ο μαθητής τη Δευτέρα, κατά την είσοδό του στο σχολείο. Ο μαθητής που δεν θα έχει Σχολική Κάρτα θα παραμείνει σε ειδικό χώρο εντός του σχολείου, και θα σας ζητηθεί να έρθετε να τον παραλάβετε.
  6. Επειδή ισχύουν ακόμα τα περιοριστικά μέτρα μετακίνησης, οι μαθητές τη Δευτέρα το πρωί θα πρέπει να έρθουν στο σχολείο έχοντας στείλει SMS 3 στο 13033. Στο σχολείο θα τους δοθεί βεβαίωση μετακίνησης, την οποια θα χρησιμοποιούν τις υπόλοιπες μέρες για την μετάβαση προς και από το σχολείο